Levering en leveringstijd

Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen.

We doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren.

De verzending wordt verstuurd binnen 2 WERKDAGEN. Nadien ontvang je jouw bestelling zo snel mogenlijk. In het weekend (en als je buiten België woont) moet je extra geduld hebben.

Verzendingen gebeuren via Bpost.  Wanneer de bestelling verzonden is zal u een verzendbevestiging ontvangen en een volgnummer.


De levering van de producten gebeurt door bPost op het leveringsadres dat door de koper werd opgegeven
Bij afwezigheid kan de geadresseerde een tweede aanbieding vragen of zijn pakket binnen de twee weken gaan afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt.
Artikelen die op voorraad zijn, worden geleverd binnen de twee tot vier werkdagen.
Voor de producten die we niet op voorraad hebben, geldt een leveringstermijn. De verwachte leveringstermijn staat per artikel vermeld op de webshop.
Indien de levering vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, brengen wij je hiervan uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van de bestelling op de hoogte. De klant heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten of recht op schadevergoeding te ontbinden. We proberen zo transparant en eerlijk mogelijk te zijn. En weet dat wij er alles aan doen om zo spoedig mogelijk te leveren.
Na ontbinding conform het vorige lid zal Fashion Store BECK het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.

Deze leveringstijd is niet van toepassing op producten die op maat gemaakt worden of wanneer er een leveringsdatum is gekozen.

Verzending en verzendkosten

Fashion Store BECK verzendt momenteel enkel binnen gans België en Nederland.
De verzendkosten bedragen € 6 voor bestellingen voor levering in België en €9 voor bestellingen voor levering in Nederland.

Gratis verzending vanaf €75 in België en vanaf €100 in Nederland.

Bestelling opvolgen

Zodra we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Met dit nummer kan je op de website van bPost je bestelling volgen.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan Fashion Store BECK

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door Fashion Store BECK was geboden.